دنیای صفر و یک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی _هزاران معما و آدرس erfandg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 10789
تعداد مطالب : 142
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



[URL=http://parstools.com/][IMG]http://gfx.parstools.com/gifanimations/icon/xs03gif017.gif[/IMG][/URL][URL=http://parstools.com/][IMG]http://gfx.parstools.com/gifanimations/aviz/xsgs010.gif[/IMG][/URL]

کد شمارش معکوس سال جدید

كد تغيير شكل موس

تکنولوژی _هزاران معما
تکنو




گوگل می‌گوید محصولات بعدی موتورولا چندان شگفت‌آور نیستند!

فارنت: هنگامی که گوگل شرکت موتورولا را خریداری کرد همه تصور این را داشتند که دوره‌ای جدید در بازار گوشی‌های تلفن همراه هوشمند آغاز شده و از این به بعد قرار است گوشی‌های فوق‌العاده‌ای از موتورولا ببینیم اما در حقیقت چنین اتفاقی رخ نداد و اوضاع بدتر از همیشه شد! در ادامه بدتر شدن این اوضاع، گوگل اعلام کرده که گوشی‌ها و محصولات تازه موتورلا به استاندارد های ما نمی‌رسند و خلاقانه و تازه نیستند!

motorola-booth

پاتریک پیچت مدیر ارشد اجرایی گوگل در کنفرانسی خبری در صحبت‌های خود در واقع بر ضد موتورولا عمل کرد. وی که قبلا نیز سابقه صحبت علیه موتورولا را در کارنامه خود دارد اعلام کرد که گوگل حدود ۱۲ تا ۱۸ ماه است که روی خط تولیدی در حال کار است.

کلماتی که او در صحبت‌های خود برای توصیف موتورولا استفاده می‌کند کلماتی است که شما برای دشمن خود استفاده می‌کنید. در این صورت گوگل اصلا از محصولات حال و حاضر و در حال کار موتورولا راضی نیست. مطمئنا محصولات نسبتا خوب موتورولا که به تازگی تولید شده اند مانند Droid RazrM نیز تا زمانی که گوگل به موتورولا ایمان پیدا کند باید کنار بمانند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, :: 8:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان ایزدی